اميرحسناميرحسن، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

امیرحسن جان

سال1393

1393/1/5 11:58
نویسنده : مامی امیرحسن
526 بازدید
اشتراک گذاری

خدايا شكرت

شكر از نعمتي كه بهم دادي

سالي كه گذشت  سال خوبي بود

و چه خوب بود و هست روزهاي با تو بودن

شب بيداري هاش

مريضي هاش

شادي هاش

تولد و جشن هاش

در كل راضي بودم و راضي هستم

خدايا بازم شكر و انشالله سال ۹3 هم براي من و همه عزيزانم سال خوبي باشه سالي پر از بركت و رحمت

 

خدايا من بايد از تو م عذر خواهي كنم 

براي تمامه لحظه هاي كه عاجز شدم و زار زدم 

براي تمامه لحظه هاي كه فكر كردم نگاهم نميكني و ميكردي 

براي تمامه لحظه هاي كه .....

اصلا براي تمامه لحظه ها

و در آخر سر تعظيم فرود مي آورم به عرش كبريايت و شکرگزارم بر تمام

داده ها و ندادهات.....

 

 

عید امسال هم شروعش یه ذره فرق داشت با سالهای قبل....

28ام دردونه مامان تب و لرز شدید کردی و از صبح تا بعدازظهرش هر یکربع استفراغ میکردی

کارهائی که به روزهای پایانی سال موکول کرده بودم دیگه نشد انجام بدم و صبح تا شب و شب تا صبح بالا سرت بیدار بودم سحر29ام خودم تب و لرز شدید کردم که تا حالا سابقه نداشت 

خلاصه لحظه سال تحویل امسال چهار نفرهه بودیم کلی زحمت انداختیم گردن مامان جون و خدا عمرمامان جون بده حسابی پرستاری کرد برای هر دومون

 

کاردستی درست کردن تو ایام تعطیل عید

 

 

 

امیرحسن و شهر شکرستان......

 

 

 

 

 

 

امیرحسن وقتی کارتون می بینهکلافه

 

پسندها (2)

نظرات (1)

رویا
5 فروردین 93 21:10
الهههههی بگردم.پس حسابی اذیت شدین .خدا رو شکر که بخیر گذشته و حالتون خوبه.قربون این پسر هنرمند بررررم.راستی سال نو مبارک ایشالا که سال پرخیر و برکت همراه با سلامتی و شادی داشته باشین. عزیزم عید شما هم مبارک و مرسی