اميرحسناميرحسن، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

امیرحسن جان

بيدار باش ساعت 12.30 شب

1391/10/10 10:25
نویسنده : مامی امیرحسن
269 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب امير حسن ساعت 12.30 بيدار شد رفتم آشپزخونه شيرش آماده كنم ديدم پشت سرم داره مياد هوشار هوشار انگار از خداش بود كه چراغ روشن بشه
رفت سر كابينت ها بازي من اينطوري شده بودمniniweblog.comيعني اين بچه بيداره؟؟؟
ميگم مامان بريم لالا ايشي بخور
دست ميزنه و ميخندهniniweblog.com

وا مامامان بريم لالا.....
اومديم لالا شيشه گرفته چشماي سياهش داره دور ميچرخونه تو اين تاريكيniniweblog.com

پيش پيش پيش ....
دست ميزنه
پيش پيش پيش...

با موهاش بازي ميكنه

لالا لالا لالا....

دست ميكنه تو دهن من زبانم بكشه بيرونniniweblog.com

 

بلند شده شيشه به دهن رفته سراغ اسباب بازي هاش niniweblog.com

خلاصه تا ساعت 2.30 كارمون بود اين فسقلي خواب ميكرديم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهره
10 دی 91 12:04
خخخخخخخخخ خوب بچمون خوابش نميومدهههههه)
جيگرطلاي مامان
11 دی 91 13:23
شايد يك چيزي بگم باورت نشه ولي نيايش هم دقيقا همون شب بي خوابي زده بود به سرش و تا ساعت 2:30 درگير اين خانم بودم كه نون و پنير مي خواست بخوره و من مريض بشم و اون دكتر و موهام را شونه كنه و نقاشي بكشيم
واقعا از دست اين بچه هاااااااا


راسسسسسسسس ميگي؟؟؟؟؟؟؟؟؟//